Om os

Katarina Gundesen
Ejer og Stifter

Phillip Bloch
Web-administrator og eventtekniker

FAQ

Her finder du en lang række svar på en masse spørgsmål.

Hvorfor skal jeg bruge festudsmykning.dk?

Når du planlægger en begivenhed eller en fest, er det at gøre alt selv et meget stort stykke arbejde – Dette kan være stressende og tidskrævende.
Når du booker os, føler du øjeblikkeligt lettelse over at du har nogen ved din side, som arbejder sammen med dig for at skabe den mest perfekte fest for netop dig. Du skal kun tænke på hvad dine ønsker er og derefter tager vi over og skaber en feststyling som er skræddersyet til dine ønsker og behov.
.

Hvad er fordelene ved at få festudsmykning.dk til at hjælpe med festen?

DU SPARER TID OG SLIPPER FOR AT BEKYMRE DIG.
At organisere en fest kan være tidskrævende – vi sparer dig for at bruge timer på planlægning, indkøb og udførelse af bord- og lokale dekoration. Derudover kommer vi med alt som skal bruges til feststylingen på den måde har i kun kontakt med os og så slipper i for at have flere forskellige firmaer ind over – Alt til bord- og lokale dekoration fra ét sted.

Kan jeg godt bestille blomster til min fest uden feststyling?

Ja, hos os kan du sagtens bestille dine blomster til festen uden at få lavet en feststyling – Vi tilbyder salg af blomster uanset om det er til en begivenhed eller til privat brug.

Kan man dele betalingen op, hvis man bestiller en feststyling?

Ja, det kan du. Faktisk indbetaler du kun et depositum på 25% af prisen når du booker og bekræfter vores aftale om feststyling. En måned før jeres fest skal vi have den sidste betaling.

Har du behov for at indbetale i flere rater, så kan vi sagtens lave en aftale om dette.  

Send os en mail

    Vi opbevarer dine personoplysninger elektronisk, hvor vi har aftale om datasikkerhed. Vi videresender ikke dine personoplysninger. Du har til enhver tid ret til at få oplyst, hvilke persondata vi har om dig, hvad de benyttes til, og hvor de opbevares.
    Læs mere her